Thursday, 27 October 2011

kerinduaan

Assalamualaikum ..
yeahhh tajuk malam niy KERINDUAN ? wahhh ciklola rindu sapa tu ? nak tauu ? sape lagi kalau bukan ibu ciklola , perghh rindu sangat dah dekat 3 bulan tak jumpa kot , ibu pon tak balik sini . skrang makin susah ibu nak balik sini , 3 4 bulan pon belom tentu bole balik bido , kadang2 6 bulan pon hader , paling lame tak jumpe .
tapi ciklola dah biase dengan semua niy , nak buat cm ne ibu kat sane mencari rezeki untuk kami adik beradik kat sini , cuma saba jela dan menungu kepulangan ,, call or mesej ? kadang2 je , bila ade hal ke , ape2 la . takde la selalu nak tepon semua . dia pon bz kott .malam niyh  mmg terase rindu giler ,, petang tadi ibu ade tepon , huhu tapi cakap biase2 je , sebb ade kawan2 kat sebelah , segann saia .. huhu kalo korang kat tempat ciklola agak2 korang rindu tak ? haha , mesti kann . ade yang taknak pisahh dari mak lagi tu . huhu
tapi baguss lah setidak tidak korang dapat kasih syang yang cukop dari ibu dan ayahh kan .hurm wahh sedih pulak kalo cakp pasal seorang bapa niy , hukhuk .bapa ? wahh ciklola tak rindu pulak ngn dia . hehe . tak patut rindu kot , sebab dia pon tak rindu kami , huhu . n kami pun tak perlu rindu dia , haa ayat kejam sikit , jangan marah haa .. kalo taktau pape . hehe . k stop cite pasal bapa okeyy . kalo ciklola cita perghh pnjang lebar korang nak bace entry malam niy , berbalik pada ibu ciklola laa ..  kami adik beradik rindu sangat suasana dulu kat rumah niy .makin lame makin sunyi .. lepas sorang2 kua dari rumah , bila la time ciklola niy haa ? nak pegi duk sana la rumah ibu , mesti syiok . huhuhu , pape pon  FIQA SAYANG IBU  <3

2 comments:

AmIr AlpheRatZ said...

hukhuk :(
saba yeaaa . sdehhh aku bce entry ni .

fiqa.lalola said...

hahah ,, memey sedehh .sabe jela