Thursday, 16 June 2011

Penat+Pening :(

salam .hye all of you .ecece speaking lak ye .hehe
mklumlah dah bape minggu tak b'cerito at sineh !yela mula je skolah lpas school holiday ari tuh .mmg bz la dengan kerje skolah .folio yg buadd last minute nye .mmg pale aku peningg la nk pkir nye .Kelam kabut aku d'buad nye .naseb suda siap folio nye .muda mudaha tade pape yg slah lgy .mlas da nak m'mikirkan nye .
Dalam minggu ni jugak latihn sukan b'mula .tapy dri sblom cuty smpai ari slase arituh aku tak pgy pon .mlas la .keje bnyak +ari panas terik la .maaf kan saye cekgu .hehe .
Semalam dah mula sukantara .huh! tpy tak pgy jugak sbb nye hujan .tpy org lain pgy jugak .aku je cari alsan s'mata2 .tapy hari ini dalam sejarah buad pertama kali aku dtg skola untuk m'ghadiri sukan .awwww :) huhu
aku kawwtimm ngan eka an aten gn ann lah ajak p skola .lgy pon cekgu pon suda bising sbb kami tidak dtg sblom2 nieh .btw ,bezz jugak tady sukantara .acare tuk ari nie lari100 meter dengan lontar peluru .yeahh! cume lontar peluru je yg lepas .100 meter usah d'kenang la kan .mmg tak ahh .bab lari2 nie .hehe.
tapy wa ckap sama lu mmg penat hari nie .tak tahan kott b'jemo tgah2 panas toh .huh! yg penting nye tadi mmg bezz la ape2 pon thanks to my frenz yg sudi hadir b'same2 dengan sye to okey ??huhu. kawtimmm :P salamm ...
thanks :)
maseh sempat pose d'tengah2 padang :P
TERBAIK WOKK <3

2 comments:

(: gebangkembang :) said...

hey anda ditag ^^ saya tolong awak ^^

http://gebangkembangwiflea.blogspot.com/2011/07/jom-join-bloglist-haris-kaito.html

fiqa.lalola said...

ni ke