Sunday, 5 June 2011

sape cinta kamo :)


hye . nak cite neh ,  nak tahu sape yang aku maksud kan kat atas tu ? hak .  my exx okey .sape yang dah tahu tuh .paham2 jela  okeyy 
untuk pengetahuan ko (my ex) aku dah  tade pape  hubungan dengan ko ,dan aku rase skunk pon aku dah tak rase sayangg kat ko lagy . so , ko nak dengan sape ade aku kesah ?? walopon ko dengan sehabat baik aku sakali pon .i don't care .itu hal korang  . kawan tetap kawan . aku tanak pasal ni aku dengan kawan aku gado!tapy aku tak tahu lah  sama ade betol ke takk ko dengan dye .kalo tak takan ko beria2 cakap kat aku kan yg kau dengan dye  .kite tengok jela  nati ape yang jadi ??
aku dah tak sayangg kamu dan aku tak suka sama kamu lagy !aku ade hidup aku seendiri .. :P
yaa .skunk aku suda thu jawpan nye .betol la dye sama kwan baik aku sendiri .haha .tape ade aku kesah ? 
bia lah diorang bersama .ade hikmah disebaliknye . huhu :)

1 comment:

(: gebangkembang :) said...

saya dah follow awak ^^
jadi dengan segala hormatnya sila follow saya kembali ^^