Thursday 7 July 2011

4 hari 4 malam bersendirian :(

salamualaikumm ,,
seperi biase laa ye dimulakan dengan salamm .
hari nie sye bnnyakk rajen jadi saye wat la entry baru .
so tepat pukol 3 tadi opah saya sama adek saya suda berangkat ke manjung .
b'coz anank opah saya iaitu makcuu sayaa suroh opah saya datangg ruma dye suroh jage anak-anank dye .
sebab dye sama laki dye ade kerje d'kuala lumpur .
nak tak nak opah sya harus pergy lahh kann ?takan nak tinggal anank dyeorg mcm to saje kann ?
patotnye sya pon harus pergy ? sebab nye opah saya bukan nye larat sangat .biase la da berumo .
macam2 penyakit yang datangg .
tape adek saya ade .pandai2 la dye jage opahh sya tuhh ye :)
sebenarnye sya mau pergy .tapy keaadaan tak memgizinkan saya .sebabnye hari sabtu nieh saya ade kelas tambahan mathh .huh ! harus datangg la kan ? kalo tak dtgg sya takan paham naty . lagy pon TRIAL PMR suda hampir dekat ,ergghh ~dan sya juga harus menghadiri kenduri membe sya juge .
kalo tidak naty mrajok la dye naty . hehe :)
tapi yangg sedeh saya harus tinggal besendirian d;rumahh selama 4hari 4malmm dirumahh sorang .
bukan tade oranngg .ade to mmg la ade .atok saya dengan kaka sya ?
atok sya slalu g masjid ? so dye ade at uma pon kejap2 jaa .kaka sya pulak keja ? balek
1 o 2 pagy . masa to saya da lena da tydo ann?
same jela kan mcm sy tinggl sendirian .bukan nye takot tapy sunyi gler lahh ~haduhh .
tak tahu nak buadd ape .
soo pandai lahh kene jage diri dan rumahh .huhu:)
sekiann  sahaje dari saya :) asalamualaikumm .

No comments: