Monday, 4 July 2011

ade aku kesah ?:)

Macam biase lah sebelom m'mulakan cerita saya mulakan dengan asalamulaikum dahulu .
macam biase jugak anda haruslah menjawab salam sya yaa . :)
kali ni mou cita pasal membe lame aku ookeyy?
dye pkir aku kesah ka dye tego aku ke tidak ? aku pon skunk dah ade hidop sendiri . kau pon mesti ade hidop jugak kann ? aku pon ramai agy kawan yang nak berkawan dengan aku ? betol tak ? 
punye lame kite kawan dari sekolah rendah  .da msok skola menengah perangai mcm taik an aku !! . dulu okey je skunk mcm neh perangai kau dengan aku ? 
is okkey ya?aku tak kesah lansong .
ape salah nye kite kawan macam dulu kan ? hmm :( 
tape aku tak b'harap pon bende to dari kau . harap kau bole jalani hidop kau skunk okeyy .
pada sesiape yang bace entry neh jangan terase ke ape ? kalo tak buad salah kann ? kalo ade yang bace lah blog aku neh . hahaha
hal ini tade kene mengena dengan sesiapon dalam hidop aku skunk .
cita lame okeyyy .sekiann dari sye . :)

No comments: