Sunday 3 July 2011

makin hari makin hampir dengan diri saye :)

Asalamualaikumm .
tak jawab dose yee .hehe 
ya hari ini nak update entry baru ya .
pejam celik ,pejam celik tak sampai sebulan lagy trial PMR.
sungguh menaakotkan lahh . mane tak nye .study ape pon tak skunk neh .tak tahu sampai bila nak jadik macam neh kan ? nak bace buku tpy bnyak sangat setan m'gacau aku neh haa .
plezz jangan la kacau saya . hehe ??
bace satu dua muka surat da tuttop blek buku .ape yang nak mssok kalo mcam to kan ?
sampai bile ?sampai bila ? lepas to skunk neh taksub sangat dengan on9 .
on9-on9 jela kirenya aku .mana nak baca buku kan ?
hari da semakin suntok neh .haty pon semakin takot .jadi ape lagy fiqa common la study ? 
insyaAllah .mulai esok aku akna coba untuk study okeyy ?
harap2 aku bole .
okeyy naty kalo saya ada cita baru saya post lagy yaa .
sekiann :)


No comments: