Friday, 9 September 2011

Cik Lolala :)

hye all 
lama sgt ak tak jenguk sini .
dah berhabuk dah agaknyaa yaaa ..
sory tade masa nak update blogg ,, bz sangat , haha !
rindu aku  kat bloger ni . hehehe 

Apa yang aku nak update hari niyy pasal nama baru aku .
cik lalola okeyyy .korang semua boleh pngil aku cik lola mulai hari ni .
hehe .saja main2 .tak pun saia yg bahasa kan cik lola pade dri aku .hikhok :)
merapu2 jeh kan aku ni , dah terlalu bosan sangat kan .
menyakai la sebentar !:)

tapekan ? huhu . aku rasa tade ape lagy yg nak update lagy .
setakat sine jelaa ..
esok kalo ade masa cik lola update yaa hehe cehwahh !:)
sekian terime kasehhhhhhhh .





No comments: