Tuesday, 15 November 2011

DAY 6 - PERANGAI BURUK ANDA

aSalamualiakum 
teman teman bloger .hari ini . huhu ., mari ciklola teruskan cabaran untuk hari ini , untuk hari yang ke6 niyh .wahhh baru hari ke6 kot , ade lagi 24 hari untuk teruskan cabaran ini . . tajuk untuk hari yang ke6 niyh adelah PERANGAI BURUK CIKLOLA ? burrr tajuk tak boleh blah lansung laa , ahhaha , tapee setiap insan mesti ade perangai buruk tersendri . begitu juga ciklola bukan ? hehe . so ciklola mulakan okeyh (:
perangai buruk ?hahaha susah sikit nak habak kat korang . sebab perangai buruk niyh susah nak tahu pade dri kite sendri , bgi kite apa yang kite buat semua nya adelah baik , iyang akan selalu nampak keburukn seseorang itu adelah , kawan kawan , ibu bapa , guru guru la kan . mereka yang pasti tahu keburukan orang tuh sebb mereka adelah orang yang terdekat dengan kita , tapii cm mna pun , ciklola tahu sedikit perangai buruk ciklola . wahahhaa (: ciklola niy suka gelak ? perghh kalo ciklola gelak tak hengat dahh , lantak situ lahh . ahaha tak percya tanya kawan kawan ciklola la kan , depa niyh orang2 yang rapat dengan ciklola , kalo ciklola gelak depa akan ckap ehhh budak niy kalo dapat gelak mmg tak hengat laa  . (ciklola) hahhahaha . mmg betul ciklola kuat gelak , ahahha tak dnafikan lagi . hahaa kan kan gelak lagi . hehe . 
lagi perangai buruk ciklolasuka melawan cakap orang  , terutama kat opah ciklola . :P buruk kan prangai saia ? huhu . sebab pe melawan sebb opah suka menengking , mmbising tahu takk. tak suka . ciklola dah rungsing dengn semua niyh . asyik asyik benda yang sama dia cakap . adoyyy .. tapi pape pun dia tetap opah ciklola kann . yang dah menjaga ciklola dari kecik , ciklola akan cuba kurangkan perangai ini . huhu
insyaallah .. lagi ciklola kuat tidor kott , kalo kat ruma tengah hari tak pun petang mesti nak tidor punya lah .kalo tak badan lemah . ahhaha . pastuu malam tido lambat  ..  (:  apa lagi perangai buruk ciklola ehh ? tak dapat dikesan lah ... hehe , susah nak kesan , sebab ciklola niyh baik orang nyaa . hahaha :P
kan kan  , itu jelah perangai buruk ciklola yang ciklola tahuu . huhuu. okeyhhh nantikan cabaran untuk hari hari seterusnya dari ciklola yaaa . tata :)

No comments: